Sayfalar

24 Temmuz 2010 Cumartesi

işte geldim burdayım, ben bu işte ustayım!

en yakın arkadaşımın mahalleme taşınması ve gelmekte olan iyi bir haberin kokusu acayip heyecanlandırdı beni. kendimi tutamayıp küçük alışverişlere bıraktım. şapka, etek gibi. kadınlara en çok mutluluk hormonunu ayakkabı salgılatıyormuş. ptesi 3 aylık biriken maaşımı da alacağıma göre nike dunk skinnylerimi sipariş edebilirim. benim magnetliğimden gururlandığım şu günler sizi tabii ki ilgilendirmiyor. neden mi yazıyorum, bazı arkadaşlar blogun en başından beri negatif şeyler yazmamdan şikayetçiydi. ben mutlu olunca nasıl yazılır bilemeyenlerdenim. bu ilk deneme. çiçekler, böcekler, falan filan:)
ama hala bankalardan ve beklemekten nefret ediyorum!

not: bu akşam evde yokuz. Evde Yokuz Orkestrası'nı dinlemeye gidiyoruz.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

fotoğrafa uzun süre baktım sonra 15 20 dk sonra tekrar baktım ikisindede farklı ayrıntılar gördüm. Yanında tanıdığın biri var ya da senin fotoğrafına girmek istemeyen biri (sağda) banka garanti' sanırım.

mgntwmn dedi ki...

evet yanımda biri var. kareye girip girmemek o'nun çok umrunda diil:)

ve evet banka logodan kolayca anlaşılabileceği gibi garanti.

khaos dedi ki...

ayaklar ve ayakkabılar güzelmiş..
tamam hadi çekinmeyim, bacaklar da..
bende bunu farkettim..

:)