Sayfalar

18 Ekim 2010 Pazartesi

kadıköy nüfus müdürlüğü dahil tüm devlet dairelerini çok seviyorum ve çalışmalarını çok takdir ediyorum

2 yıl önce bu eve taşındığımda nüfus müdürlüğüne kaydımı aldırmak için başvurmuştum. ancak apartmanın işyeri olarak göründüğünü, öyle bir yerleşim görünmediğini, gelip apartmana bakmaları gerektiğini falan söylemişlerdi. ben de bezip bırakmıştım ipin ucunu. binada 40 tane daire vardı. nasılsa birileri uğraşmak zorunda kalacaktı. bu kez uğraşan ben olmamalıydım.
kaydı bu tarafa alamadığımdan sürekli birtakım işlerim için annemlerin mahalleye gitmek zorunda kalıyorum. yine benzer bir iş çıktı. bu kez artık gidip şu kayıt nakil işini halledeyim de annemlerin muhtarlığa gitmek zorunda kalmayayım diye sabah kadıköy nüfus müdürlüğüne gittim. sıra fişi aldım. sıramın gelmesini bekledim. sıra bana geldi. nüfus cüzdanımı, 1 adet adresime kayıtlı faturamı ve sıra fişimi memura uzattım. adresimi sordu. söyledim.
- daire numaranızın 24 olduğundan emin misiniz?
- evet, tabii ki.
- apartmanda kaç daire var?
- 40'a yakın sanırım. neden sordunuz? bir problem mi var?
- apartmanda 23 daire gözüküyor.
- o zaman 23 olarak geçseniz kayıtlara, olmaz mı?
- hayır 3. kata çıkın. orası ilgilenecek.

3. kata çıktım. odada bir memur ve sanırım bir misafiri oturuyor önünde. derdimi anlattım. ekranda bir iki tıkladı.
- bugün gidin, yarın gelin.
- neden?
- ben işlemi yaptım. artık daireniz görünüyor ancak aşağıdaki arkadaşlar yarın görebilecekler.
- 2 yıl önce de benzer şeyler söylemiştiniz ben anlamıyorum. 2 yıldır hala gelip bakamadınız mı binaya?
- yok şimdi işimiz kolay. belediye girişini yapmış dairelerin.
- oh lütfetmiş valla sağolsun belediye!... neyse yarın geldiğimde kaydımı aldırabilecek miyim?
- evet.
- emin misiniz?
- tabii hanfendi. tabii..
- umarım öyle olur. aksi halde bence siz de beni görmek istemezsiniz. iyi günler!
- iyi günler.

40 daireli apartmanın 23 daire görünmesi ve benim 24 nolu dairede oturuyor olmam. Tey Allam ya! neden ben yaa?

2 yorum:

Olé dedi ki...

bugun gidin, yarin gelin gibi klasik bir cumlenin kullanilmis olmasi da cok iyi ama:)

mgntwmn dedi ki...

yorucu bir ülkede yaşıyoruz, sorma!