Sayfalar

9 Nisan 2010 Cuma

NOKIA E71 BENİM GÖTÜMDE PATLADI!

Şurada belirttiğim gibi hayatın pek çok kulvarında devam eden çilem telefon konusunda da kendini göstermişti. Bir sürü şikayet sitesine yazdıktan ve telefon 4 kere servise gidip, aynı problemlerle geri geldikten sonra TUBIDER başkanı Tüketici Amca’ya başvurmuştum. 30TL karşılığı bu derneğe üye oldum ve benim adıma dilekçe yazdılar. Dilekçemi Kadıköy Kaymakamlığındaki Tüketici Hakem Heyeti’ne bir takım pullar ve fotokopiler eşliğinde teslim etmiştim. 2 ay içinde bana geri döneceklerini söylediler. Dün sürenin dolmasına çok az bir zaman kaldığı ve bir ses çıkmadığı için tüketici hakem heyetini aradım. Telefona bakan kişinin beni ancak haziran gibi arayabileceklerini söylemesinden sonra sinirden gözümden yaş geldiğini hatırlıyorum, ama herife neler söylediğimi hatırlamıyorum.

Tüketici Amcayı aradım napıcaz diye. Adam önce bir şok geçirdi, dedim sakin ol, ben bunu hep yaşıyorum. Günde kaç tane dilekçe yazıyormuş oraya. Tahmini bir ayda sonuç alıyormuş, zaten hukuken 3 aydan fazla bekletemezmişler. Çay içmekten işlere sıra gelmiyormuş tabii. Ama işimizi onlar çözecekmiş, dalaşmayaymışım. Ne yapacağımı bilemiyormuş.

Ne yapacağımı bende bilmiyorum. Telefonu unutup Ptesi gidip kaymakamlığı dağıtayım mı? Yoksa onlara da mı dava açayım. Yoksa flash tvdeki rüyacı teyzeye muska mı yaptırayım. Ya da gökten bir göktaşı düşsün, o da benim üstüme düşsün. Bütün dünya sağ, ben selamet! En temizi anasını satayım!!!

2 yorum:

Chopartypical dedi ki...

burası türkiye anam yapacak bişi yok.

tüketici hakkı var ama uygulayan kurum yok.

bence dandik bir tel al benim gibi yere düşürürsen unutursan arkandan koşup getiriyorlar.

mgntwmn dedi ki...

çok geç be Chopartypical!