Sayfalar

24 Şubat 2011 Perşembe

UGG(H!)

 dekolteden tecavüzü hakeden bacaklar

süreden tam emin olamamakla beraber ilk UGG'ı 5 ila 6 sene evvel görüp çok beğenmiştim. ancak ben bir çift edinmek için para biriktirene kadar etraftaki UGG sayısı öyle bir hızla arttı ki önce "nalet olsun" deyip sonra da içten içe "iyi ki almamışım, elimde patlayacaktı" demem şöyle dursun, kullananlarla da öyle çok dalga geçtim ki şimdi bunu bir günah çıkartma postu olarak yazıyorum. 4 gün önce benetton'dan 24TL'ye bir çakmasını aldım bunların. en azından bakkala çakkala giderken eşofman altına çorap giymeden çeker çıkarım düşüncesiyle. ancak o kadar rahat ve sıcak tutuyor ki 4 gündür ayağımdan çıkartmadığımı utançla kamuoyuna duyurmak isterim.
kıssadan hisse büyük konuşmak ve ön yargılı olmamak lazımmış dostlar.

Hiç yorum yok: