Sayfalar

15 Haziran 2010 Salı

hayallerimi bırak!

Akşam gökyüzüne bakarak uyumayı sevdiğimden perde sürekli açık kalıyor. sabah günün ilk ışıkları benim eve giriyor ve ağır ağır ilerleyerek saat 8 gibi yaklaşık olarak kalça seviyeme ulaşmış oluyor. tüm gün ofiste BBC'nin ülke reklamlarına denk gelmem ve hergün bir arkadaşımın daha tatile çıkmasıyla artık dizginleyemediğim tatil hasretime İstanbul'un yapış yapış sıcağı da eklenince 4 günden beri aynı rüya ile uyanıyor olmam gayet normal aslında. Bir deniz kıyısında şemsiyenin altında kitabımı yüzüme kapatıp uyumuşum. bacaklarım güneşte kalmış. gözümü araladığımda mavi fonun önünde kırmızı ojeli ayaklarımı görüyorum kitabın arasından. sonra alarm bilmem kaçıncı kez çalarken gözümü gerçekten açtığımda yaşadığım hayal kırıklığını ve duşa girmek için kendimi nasıl yataktan kazıdığımı tasvir etmeme gerek yok sanırım. bu beden artık "tatil" diye bağırıyor.

5 yorum:

Curcuba dedi ki...

sen yapış yapış istanbul sıcağıyla bu hayali kurarken, ben özellikle son 1 haftadır kapalı olanın gökyüzünün etkisiyle kuruyorum benzer hayali..benimkinin içinde yeni yeni yürümeye başlayan minik aşkımla kumdan kaleler yapmak da var ama :D

mgntwmn dedi ki...

hala tatile çıkmayanlar varsa yalnız hissetmiyim şimdilik. sen de git, hepiniz gidin o zaman yaşamak üzere saklıyorum bu kafayı:))

Curcuba dedi ki...

var mı yakında bi tatil kaçamağı yoksa illa herkesi göndercek misin :D

bozbek dedi ki...

haftaya cundadayım beklerim mgnt:)

mgntwmn dedi ki...

ikinize de sesleniyorum kızlar: gelirim derim gelmem. giderim derim gitmem. gelmicem derim gelirim. gitmicem der giderim. arada gelirim deyip geldiğim de olmuştur. bu kararsız terazi kafası artık tek bir şeyi tesbih ederek tekrarlamakta buldu çıkışı: "herşey kısmetlen"

ama yolunuz sevgiden geçiyorsa birgün nasılsa... şaka şaka:))