Sayfalar

24 Haziran 2010 Perşembe

orospu yarim

Günlerdir kafam çok karışık. Büyük hayal kırıklıkları yaşıyorum. Rezil oluyorum, sefil oluyorum. Komik durumlara düşüyorum. Bir türlü orta noktada buluşamıyoruz. Hep O’nun istekleri olsun istiyor. Öyle de oluyor. Ne sinir, di mi! Hiç olmazsa psikolojisiyle ilgili biraz bilgi sahibi olmak istiyorum ki ben de hazırlıklı olayım. Güneşli bir hava beklerken doluya tutulmayayım.

Bir arkadaşı var. O’na soruyorum hergün. Ne yapayım? Nasıl gideyim yanına? Nasıl davranayım? Söylüyor birşeyler ama O’nun da reçeteleri pek tutmuyor şu sıra. Zaten zırt pırt değişen bir şizofren kafayı nasıl takip edebilirsin!

Dün seller yüzünden yağmur çizmesiyle çıktım evden. Öğleden sonra güneş açınca plastiğin içinde yandı ayaklarım. yolda tip tip baktı insanlar. Bugün 4 defa sokağa çıkıp, “olmamış” deyip, tekrar eve kadar çıkıp ya üstümü değiştirdim ya da kazak, ceket gibi ekstra materyaller aldım. Şimdi hala tedirginim. Kısa paçalı pantolonumun içine soğuklar kaçıyor. Akşama dışarda olacağım ve doğru bir seçim mi yaptım bilemiyorum. Yeter artık yarim, bırak bu orospuluğu bir kenara da keyfimize bakalım!gel bi öpim, barışalım, hadi.

6 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

Evet mikail,insanlar senden şikayetçi gördüğün üzere... çık artık şu depresyonundan farkındayız israfil bi sur üflemek için binlerce yıldır bira içip maç seyrederken sen durmadan mesaidesin ama sonuçta bu senin işin. Yarın ahirette plastiğin içinde yanan ayaklar kabusun olur.Koskoca meleksin sen, bunları sana ibiş godsynin söylemesine bile gerek yok aslında. Bu kızceğizi de üzme daha fazla hadi abicim,hadi! (senin için elimden geleni yaptım magnet)

mgntwmn dedi ki...

birinin bunu o'na söylemesi gerekiyordu! tşk, pazar gününe kadar anca karar verir bu şimdi. sonrası için umarım işe yarar.

Edward Ander dedi ki...

"orospu yarim" değil de "orospu yarım" diye okuyunca bambaşka diyarlara yelken açılabiliyor bu yazıda.

mgntwmn dedi ki...

hey gidi güzel Türkçe'miz!bir şapka, bir nokta neleri değiştiriyor işte:)

Ms. Muffins dedi ki...

Blog bulusmasi istiyoruz, bu konuyu orada, kutsal icki masasinda konusmaliyiz! :)

mgntwmn dedi ki...

aha! maaşı aldın galiba? :)