Sayfalar

22 Mart 2010 Pazartesi

seks bitince, ikinci bahar gelince...



dün annemlere gittim. baktım salonda ortada duran yüzyıllık sehpamız kapının önünde, şoka girdim. birkaç defa anneme o sehpayı atmasını tavsiye ettiğimde sohbet "ben senin evine karışıyor muyum!" gibi çemkirmelerle bittiği için artık dekorasyon konusunda anneme tavsiye vermiyorum.

kapıyı babam açtı: "hoşgeldin kızııım, gel bi öpeyim"
"baba sehpa, hayırdır?"
"bilmiyorum kızım. artık anlayamıyorum, bir bahar havaları, bir onu değiştirelim bunu yenileyelimler, bi haller oldu. gir kendin sor."
"baba eskiden anlıyor muydun ki?"
"işte yarı anlayarak, yarı anlıyormuş gibi yaparak geçti günler"


menapozun da kadın hayatının güzel bir dönem olduğuna asla inanmıyorum. bence hayatımız bitecek. zevk yok, yaptırım gücü zayıflıyor. ne anladım o hayattan ben!

2 yorum:

Kürksever dedi ki...

Sehpa, seks ve menopoz??? Kendimi zorluyorum zorluyorum ama bağlantıyı bir türlü kuramıyorum...

Magnet hanım, bence o sehpayı alınız, baştacı ediniz ve evinizin baş köşesine yerleştiriniz...

mgntwmn dedi ki...

sehpayı alamam. alırsam evimde bana yer kalmaz:)