Sayfalar

25 Mart 2010 Perşembe

sen, ben, o hadi yok edelim birbirimizi!

ABD’de sağ kanadın önde gelen “militan” yorumcularından yazar Ann Coulter, çıktığı Kanada turnesi sırasında yaptığı açıklamalarla büyük tepki çekince bir üniversitede yapacağı konuşma iptal edildi.
Coulter, pazartesi akşamı Western Ontario Üniversitesi’ndeki bir konferansta Müslüman bir kız öğrenciye, “uçakla seyahat etmek yerine deveye binmesini” söyledi. Daha önce “uçaklara alınmaması gereken Müslümanların bunun yerine uçan halılarla seyahat etmelerini” öneren Coulter, kendisine bu sözlerini hatırlatan ve “Benim uçan halım yok, seyahat için ne kullanmalıyım?” diye soran Fatima Al-Dhaer isimli öğrenciye, “Ne tür bir ulaşım mı? Bir deve bul” yanıtını verdi.


milliyetten alıntı bir haber yukarıdaki... üstüne konuşması iptal edilmiş ve:

Ann Coulter ise konuşmasının iptal edilmesi üzerine, asıl kendisinin bir nefret suçunun kurbanı olduğunu öne sürerek, Kanada İnsan Hakları Komisyonu’na şikâyette bulunacağını açıkladı.

4 yorum:

(Süper)Cem dedi ki...

mdsomfıosd bence çok iyi koymuş lafı sdmıfosdofsdaıosd

Şu araplar kendilerini zeki sanıp böyle patlıyorlar ya, nasıl zevk alıyorum bu işten, anlatamam..

Bütün militan sağcılara koyim bu arada. sdıfsdıofs Yerli ve yabancı ayrımı yapmaksızın tabi. Canlarım benim.

mgntwmn dedi ki...

şu yan yana sıralanan anlam veremediğim harfler küfür babında mı oluyor? bilmiyorum ben bu blog jargonlarını da...

(Süper)Cem dedi ki...

bunlar blog jargonu değil efendim. genel anlamda internet kullanıcılarının gülmek için kullandığı ve "hahahahah" gibi kalıpları sevmediği için ve aynı zamanda fazla uğraştırmadan, doğal olarak, bir anda çıkıvermiş olan bir gülme efektidir "sdmıofasdımofsd". dene bak, çok kolay dmdsıofsm

mgntwmn dedi ki...

iyi ki sormuşum. bunda ne anlamlar arar dururdum!

kmikaiilkmekamik komikmiş:) 10 parmak F klavye kullandığım için olsa gerek bana hepsi kolay:)