Sayfalar

15 Aralık 2009 Salı

bi susun be!

Sinirliyim! Akşama kadar ofiste olacağım bir gün geçiriyorum ne yazık ki. Bu yağışlı havada ne yazık ki diyorum çünkü yaklaşık 3 saattir sekreterimizin çaldığı “Sertap Erener”in “açık adres" adlı son parçasını dinliyoruz ofisçek. Kendisine “yaa Zuhal, adını ver her kim ise bu şahıs, gidip yöresini, yurdunu, anasını, avradını bulacağım” tadında giderek sertleşen espiriler yapsam da kapattıramadım. Nihayet beş dakika önce kapattı. “Oh Allahım huzur” diyecektim ki, çaycımız Emine başladı bu sefer: “yok mu bi haber alan, yok mu bi gören, nerdedir yurdun, nerdedir yöreeeen” Ne çok birilerini arayan, haber kollayan tip varmış. Bir web sitesi mi kursam acep? “her türlü adres, yöre, yurt bulunur; ayı ininde, dayı deresinde basılır, haberi de size hemen yetiştirilir.”

9 yorum:

haykırış dedi ki...

Kulaklarınızın pasını almak için uğraş vermiştir diyeceğim ama öylesi de aşırısı olmuş.
İyi sabretmişsiniz..
Ve sekreter hanım da adamına denk gelmemiş yoksa şarkı nasıl dinletilir öğretilirdi..
Sabrınıza hayran oldum vallahi..
Sevgi ve saygılar

Kürksever dedi ki...

Sekreterinizden başka ses yayını yapma donanımına sahip kimse yok muydu ofiste? Ufak yollu tehdit babında Kenan Doğulu'dan "Kurşun adres sormaz ki"yle mesaj verebilirdiniz kendisine...

Kürksever dedi ki...

Sekreterinizden başka ses yayını yapma donanımına sahip kimse yok muydu ofiste? Ufak yollu tehdit babında Kenan Doğulu'dan "Kurşun adres sormaz ki"yle mesaj verebilirdiniz kendisine...

mgntwmn dedi ki...

tamam tamam sakin olunuz.sinirim geçti.uçuğum da geçerse tamam

siminya dedi ki...

tamamda ne diye başlığı tıklayınca sertap erenerin şarkıya ışınlandık lan hahahah
git ya ben bu kadından birde hadiseden ha bide demet akalından son olarak burcu güneşten bir kaç yıl uzak olmak niyetindeyim, sinirliyim!

mgntwmn dedi ki...

@Siminya ben sana sikik pollyanna kafalarındayım diyorum sen bana niye başlığı sertaba ışınladın diosun:)sinir yapma pollyanna gibi otur:)

Senem dedi ki...

Canım koptum :) Dün bizim ofisin de favori şarkısıydı. Depresif hallere soktu beni... Ama poliyannayız ya oturdum, sustum, hiç sinir yapmadım :) Hani aferinim?

Jülide Erişir dedi ki...

Derin derin nefes alıp verme egzersizi yap. Bir kağıt al ve "Hayatımı mahvetmesine izin vermeyeceğim" cümlesini el yazısıyla, kalemi kağıttan kaldırmadan 10 kere alt alta yaz. Sonra kağıdı yırt.

İşe yarıyor, denenmiştir.

mgntwmn dedi ki...

@senem susma sustukça sıra sana gelecek! :))
@Jülide Erişir hiç uğraşasım yok ama bir ara deniyeceğim. thx:))