Sayfalar

22 Aralık 2009 Salı

Daniel Stork


Efem kendisi Hollanda Başkonsolosunun yardımcısı. Bu ayki Elle'ye röportaj vermiş. Kareleri görünce "budur!" dedim. Röportajı okuyunca "böyle diplomat olmaz, olsa olsa yürek hoplatan sevgili olur" dedim.

Sadece eski Rus askerlerinin giydiği pelerini bile yeter. Doğan apartmanındaki evinde verdiği temalı partilerden ve Küba'da geçen çocukluk yıllarından ya da yatak odasında tüm eski sevgililerinin yan yana fotolarını sergilemesinden bahsetmiyorum bile!

8 yorum:

Kürksever dedi ki...

Avrupa kültür, sanat, moda, sosyal devlet gibi yönlerden dünyanın gıpta ettiği bir yer, ama belki de bunların kaçınılmaz bir sonucu olarak siyaset ve diplomasi artık ölmüş. Yani, bir Hollandalı niye zahmet edip kalksın seçimlerde oy kullansın? Avrupalı diplomatlar da öyle. Adamların tuzu kuru tabii.

Bu arada hemen belirteyim, dünyanın en soğuk nevale insanları bu Hollandalılar. Ayrıca, lafı eğip bükmeden söyleme ve patavatsızlık konularında birinciliği kimseye kaptırmazlar.

Yok canım, elin gavurunun nesini kıskanacakmışım!

mgntwmn dedi ki...

:))) yorum yapacak kadar çok sayıda hollandalı tanımadım. Öte yandan bir avrupa ülkesinde bu denli itibar görmediğini söylemiş zaten röp.ünde.burdan da afganistana gitmek istediğini belirtmiş. Keşke elle web dergisi üyeliğe tabi olmasaydı da karelerle beraber direk röp.ü koysaydım.çok şık,yakışıklı,naif,romantik,sexy,en önemlisi de ne istediğini bilen bir portre çizmiş.ben portreye vuruldum.oysa geçen gece yakupta yan yana masalarda oturmuşuz.o kadar parlak olsa radarımdan kurtulamazdı:))

Senem dedi ki...

Röportajı ben de okudum. Biraz süslenmiş, paketlenmiş ve fiyongu da takılıp biz bayılalım diye sunulmuş gibi. Ayrıca bir şey daha ilgimi çekti. Röpü yapan kişi de (adını unuttum yazamıyorum)ufaktan aşık sanki ne dersin? :)

mgntwmn dedi ki...

tabi tabi. herifin kız arkadaşı olmasa neredeyse satırlarda göreceğiz atladığını:)) ama bir teknik olabilir tabii. iletişimci sensin kuşum. sen söyle:)

Unknown dedi ki...

Bizim de dikkatimizi çekti kendisi :)

mgntwmn dedi ki...

cadı yoksa röp.ü yapan sen misin :))

mgntwmn dedi ki...

bu arada cadı tarafından izleniyor olmak hoşuma gitti:))

Adsız dedi ki...

Kesinlikle böyle büyükelçiler olmalı.Evrenin barışı için şart:)Olmazsa olmaz:)