Sayfalar

27 Aralık 2009 Pazar

temizlik

feysbuk çok acımasız. ayrılığın ilk zamanları aklıma geldiği halde ne gözüm yemişti onca fotoğrafı silmekle uğraşmaya, ne de psikolojim müsaitti fotoları öyle uzun uzun karıştırıp tarama yapmaya. ancak üst üste olan birkaç kazadan ve en son dün gece bir arkadaşımın eski sevgiliyle olan bir fotoma "like this" yapmasından sonra artık bir temizlik yapmak farz olmuştu. elim değmişken ve artık acısı da geçmişken spotless minds tadında dip köşe bir temizlik yapayım dedim. Ne çok fotomuz varmış höhh! 1,5 yılın 6 ayını foto çekerek, geri kalan altı ayını da feyse yükleyerek geçirmişiz herhalde. başka bir kazaya mahal vermemek adına ortak tüm arkadaşlarımızı da sileyim dedim ama koca bir pazar gecemi çıtır çıtır yedim böylelikle.

Olsun. Bir sikik Pollyanna olarak yeni yıl için tertemiz bir feysbuk sayfası açtığımı söyleyip mutlu olabilirim. Elime sağlık. Geçmiş olsun. Next year, next one!

3 yorum:

Kürksever dedi ki...

Hımm, Amerikalı girişimciler arasından acaba neden kimse çıkıp da "We clean your EX from your facebook profile! Join now and get %50 OFF when you dump your current one!" diye bir iş kurmamış, merak ettim şimdi...

Dragon's Den'e bu fikirle başvurup 100 bin dolar istesem para verirler mi ki?

mgntwmn dedi ki...

verirler mi bilmem ama ticari zeka pırıltısı görüyorum sizde:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Ha haaa Coşkun Hürsel, süper fikir. Neyseki ben hiç bulaşmamıştım bu facebook işine, bu tip sıkıntılarından da haberim yoktu...