Sayfalar

21 Aralık 2009 Pazartesi

görücü usulu partner ayarlamaca

Geçen sabah vapurda eski tango hocamla karşılaştım. Geçen diyaloğu aynen yazıyorum:
Demir: Yaa sana kaç tane partner buldum, bi gelip tanışmadın çocuklarla!
MagnetWoman: Yaa uğraşamıcam şu sıra Demir be!
Demir: Kızım sonra başımın etini yiyosun erkek erkek diye..
MagnetWonman: Tamam bu hafta gelir bakarım bi ara.
........

MagnetWomen: Son bulduğun çocuğun boyu kaç?
Demir: Bilmem, bir seksen vardır herhalde..
MagnetWoman: Ter kokmuyo di mi?
Demir: Ya beraber çalışıyoruz biz, arkadaşım. Kokmuyo merak etme.
MagnetWoman: Kaç yıldır yapıyo?
Demir: 3-4 yıl olmuştur. (sessizce)Magneeet, insanlar bize bakıyo!

Kafamı çevirdiğimde pek doğaldır ki sırada oturan herkes bize bakıyordu tip tip:))Finalde Demir'le kikirdeyerek vapurun üst katına kaçtık tabii ki. Yalnız o vapura hergün biniyorum ve simaen tanıyorum artık pek çok kişiyi. Umarım yanımızda oturan guruptan beni hatırlayan çıkmaz yarın bir gün:))

2 yorum:

Coşkun Hürsel dedi ki...

feysbuk diye birşey icat olmuş, hemen ordan profillerine şeettirseydiniz:)

Çetin Altan olsaydı hemen, "Ne zamanki ülkemde tangoya partner ayarlamak, okeye dörtlü ayarlamak kadar zahmetsiz olur, o zaman adam oluruz" derdi...

mgntwmn dedi ki...

Bu akşam tanışacağım inşallah.

Çok doğru. Zaten o adamın tanımlamaları beni bitiriyor. Geçen gün bir röportajında aşkın tarifini nasıl yaptığını kendi cümleleriyle yazıyorum:"aşkın da tarifini yapmak gerekir. Büyük aşk demek, doğada libidonun en uygun olduğu kişiye rastlamış olmak demektir."