Sayfalar

25 Aralık 2009 Cuma

siz kendinizi yenilemeden, yeni yıl hiçbirşeyi değiştirmez!


Herkesler yeni yıla hazırlanıyor. Yeni dilekleriyle. Sürekli dilek tutan biri olduğumdan şu günlerde özellikle bu konuyla ilgili bir yoğunluk yaşamıyorum. İsteklerim yılın günlerine yayılmış durumda. Yılbaşına özel tatil programım yok. Evim küçücük olduğu için evimde parti vermiyorum. 2009'a ait iş, gönül meseleleri, kişisel gelişim, maddi durum da dahil olmak üzere tüm hesaplar kapatıldı. Geçtiğimiz yılın getiri götürüsüne baktığımda, en büyük başarımın yalnızlıkla barış imzalam olduğunu gördüm. Basit görünebilir. Ancak sırf yalnız kalmamak adına senelerce kendini oradan oraya atan benim gibi ilgi arsızı biri için büyük bir değişim. Dışarı doğru değil, içeri doğru bir genişleme. Seçicilik. Hayır demeyi öğrenme...


Yılbaşı ile ilgili tek hazırlığım kapıma taktığım çizme oldu. Benim için güzel haberleri olanlar çizmeme bırakabilirler.

Hiç yorum yok: