Sayfalar

24 Aralık 2009 Perşembe

hafta içine hafta sonunu sığdırdım


Bugün çaptan düştüğümü hissettim. Eskiden haftanın 4 ila 5 günü dışarı çıkan bir insandım. O kadar yoğun çalışma, onca alkol tüketimi ve uykusuzlukla nasıl başediyormuşum bilemiyorum. "delikanlı" diye buna diyorlar herhalde. Ama hayat bir yerinden alırken başka bir yerinden veriyor. Artık haftanın bir günü ve genellikle hafta sonu çıkıyorum. Bu hafta geleneği bozup Derin Kırmızı Project'i dinlemeye Araf'a gittim. Aslında amaç yeni tango partner adayıyla tanışmaktı ama batı ezgileriyle Balkan müziği yapan bir mekandan çıkışım pek kolay olmuyor. Bir de gruptakilerden biri hocam, bir diğeri öğrencim, bir diğeri yeni partner adayım olunca tüm aralarda çalan tangoyla alakasız abuk sabuk bütün müziklerde tango yapıp tüm mekanın dikkatini benim için son derece keyifli bir çabayla otomatikman çekmiş oldum. Tabii ki insanın totosu kalkıyor. Gelenin gidenin haddi hesabı yok. Yanaşmak için kurs almak istediğini söyleyen tıfıllar şöyle dursun, bütün gece yabancı olduğunu düşündüğüm, sonra yanıma gelip ilk cümlesindeki diksiyon düzgünlüğünden Türk olduğunu anlayıp üzülmediğim yakışıklı genç adamı bir bakışla doğru tespit ettiğim için kendimle gurur duyuyorum. Nasıl tespit ettin derseniz, artık içgüdülerimle hareket ettiğimi söyleyebilirim. Yukardan bakışlar, aşırı özgüvenli tavırlar (gecenin ilerleyen saatlerinde burnunu düşürmeme rağmen sabah msj atmış olması tam beklediğimiz hareketler. ), iyi bir profil vs vs. Diyaloğun başlangıcı
GençAdam: Sandalyemi tutar mısınız? Hemen gelicem.
MagnetWoman: Tabii.
GençAdam: Özür dilerim. Başka bahane bulamadım iletişime geçmek için. Rahatsız etmek istemem.
MagnetWoman: Yok etmedin de sen aslan burcu musun?
GençAdam: 10 Ağustos, evet. Nerden bildin?
(kokusunu alırım diyesim geldi de, neyse:)



Bu arada bir gecede eski sevgilinin iki arkadaşıyla karşılaşmak neyin nesi? Nasıl magnet'im ben? Neleri çekiyorum? İptal iptal iptal!

3 yorum:

Kürksever dedi ki...

Vay canına, NG Wild veya Animal Planet'da "Mating overtures of homo sapiens males" adlı belgeseli izliyormuşum hissine kapıldım bir an...

mgntwmn dedi ki...

Sayın @Coşkun Hürsel, siz beni tebessüm etmenin ötesine taşıyorsunuz. Allahtan açık ofiste çalışmıyorum:))

Kürksever dedi ki...

Vazifemiz yorumlarımızla insanlara neşe saçmak efendim:)