Sayfalar

30 Aralık 2009 Çarşamba

Erkekler de yanar, hem de nasıl yanar!

Son zamanlarda kız sohbetlerinde sıkça rastladığım bir konu bu. Kızlar terkedildiklerinde aylarca kendilerini kahrettiklerini ama erkeklerin “abi s.ktir et, bi rakıya çıkarız akşam bişeyciğin kalmaz” modunda çarçabuk toparlandıklarını düşünüyorlar. Ne yaptım ne ettimse de canlı örnek göstermeden (bizzat kendimden) inandıramadım. Ola ki aranızda da benzer düşünceleri olanlar varsa, bir faydam olsun diye aha da buraya yazıyorum:

O işler öyle bi rakıyla, bi gece vur patlasın, çal oynasınla geçmiyor. Scorer çabalar da hem kadın için, hem erkek için nafile. İş kafada bitirmekte. Kadın erkek farketmez, bitiren taraf ilişkiyi resmen devam ediyorken hesapları ufaktan kapatmaya, kendini de kimi bilinçli kimi bilinçsizce bu duruma hazırlamaya başlar genelde. Dolayısıyla sürünmez fazla. Ayrılıktan sonraki kısma daha çabuk adapte olur. Ayrıldıktan bir hafta sonra başka biriyle çıkmaya bile başlayabilir. Terk edilen için çok üzücü tabii. Son zamanlar yalan mıydı, dolan mıydı, ulan ne şerefsizmiş şeklinde uzayıp gidebilir kabullenme süreci. Ama bunun kadınlıklıkla erkeklikle bir ilgisi yok inanın. Hem terkeden, hem terkedilen ve sırf bu durumları daha iyi tahlil etmek, anlamak adına ayrıldıktan sonra da sevgilileriyle görüşmeye devam eden biri olarak söylüyorum. Nasıl siz internetten, ortak arkadaşlardan, şurdan burdan onu takip ediyorsanız emin olun o da sizi aynen takip ediyor. Ayrıldıktan bir hafta sonra başka biriyle çıkmak ya da dağıtmak, yatmak, kalkmak bizde de var. Ortalama bir kadına göre daha maskülen bir yapım olduğunu biliyorum. Ama siz hemcinslerimi de tanıdığımdan söylüyorum.



Tabii size de bir örnek vereceğim inandırıcı olmak adına. Hayatımdaki bir sürü örnekten birini. Dün eski sevgililerimden birinin bu akşam bana evlilik teklif edeceğini öğrendim. Yıllardır kendisini görmüyorum, yılbaşı gecesi beni nasıl bulmayı düşünüyor onu hiç bilmiyorum. Tek bildiğim adamın bunca yıldır beni takıntı halinde heryerlerden takip ettiği, sevgililerimden ayrılmamı beklediği vs vs. (bilgi güvenilir bir kaynaktan geldi)

Mektubuma genelde bilirkişi ama bu sefer bilememiş kişi olan Nazan Öncel'in şarkısıyla son veriyorum:

Erkekler de yanar,
Hem de nasıl yanar!
Yanmak çözüm değil,
İş işten geçince nikah bile paklamaz.
Yatak sadece cila atar!

1 yorum:

Kürksever dedi ki...

Tamam, bu yazı bana hitaben yazılmış bir yazı değil, ama dün gece "500 Days of Summer" filmini izlediktan sonra yorum yapmadan duramadım.

İzlenilesi bir film.